Wygląd, który określa standard

Okres turystyczny to dla hoteli oraz restauracji czas największych zarobków. W dużych miastach walka o klienta to codzienność. Obecne nie wystarczy skusić potencjalnych odwiedzających tylko niską ceną. Jako konsumenci możemy pozwolić sobie na więcej i więcej też wymagamy. W efekcie cena nie jest głównym kryterium jakim będą kierować się klienci.

A co nim jest?

Wygląd oraz rekomendacje. W dobie natychmiastowego dostępu do informacji restauracja lub hotel mogą zarówno szybko zyskać, jak i stracić. Opinie klientów o obsłudze, cenach oraz prezentowaniu się danego miejsca są i będą dostępne dla innych. Dlatego trzeba ciągle inwestować w swój biznes. Drobne elementy nadają pomieszczeniom niepowtarzalnej atmosfery oraz spajają wszystkie dodatki w spójną całość. Niekiedy brak jest zauważalny. Np. będąc w restauracji w porze lunchu lub obiadu, w której wazony szklane nie znajdują się na stołach, szybko uderzy klienta fakt, że coś jest nie tak. Może nie będzie to wielka ujma dla danej placówki, a klient możliwie, że nawet jej nie zauważy. Jednak przy rozważaniu następnej wizyty może uderzyć go myśl, że czuł się w jakiś sposób niekomfortowo w danym miejscu, w rezultacie pójdzie gdzie indziej. Wazony szklane to tylko przykład elementów, które są w stanie pomóc w przyciągnięciu klientów do siebie. Inwestowanie w wygląd restauracji, pokojów hotelowych, recepcji jest ważne. Szczególnie w ostatnim przypadku. Odwiedzając hotel recepcja jest miejscem, gdzie człowiek wyrabia sobie pierwszą opinię. Poziom obsługi to jedno, ale nawet najlepsza obsługa bez odpowiednio wyglądającego backgroundu na wiele się nie zda. Człowiek przyjeżdżający na wypoczynek chce być rozpieszczany, znajdować się w stylowych przestrzeniach i uciekać od szarości – na to pracował, to mu się należy. Rozmieszczone strategicznie wazony szklane ze świeżymi kwiatami, dadzą ożywczy efekt pomieszczeniu nawet, gdy za oknem będzie padać deszcz.

Inwestować w dodatki

Walka o klienta jest zaciekła, dlatego tak ważnym jest od czasu do czasu zmienianie wystroju, by wpasować się w nowe obowiązujące trendy – oczywiście wszystko zależy od tego kto jest naszą grupą odbiorców. Jednak pewien poziom stylu utrzymać trzeba. By to osiągnąć nie jest zawsze koniecznym przebudowywanie całości. Niekiedy zainwestowanie w małe dodatki, które będą przyciągały wzrok da ten sam efekt. Sfera dodatków dekoracyjnych do restauracji oraz hoteli jest bardzo rozbudowana, w rezultacie niewielkim kosztem można powołać do życia bardzo wyszukane wizje wykończeniowe, które sprawią, że klienci będą wracać i chwalić czas, którego u nas doświadczyli.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here