Twoja piwnica jest całkowicie zawalona, a samo mieszkanie zaczyna przypominać… graciarnię? A może w twoim biurze zalega sterta najróżniejszych papierów, które są oczywiście potrzebne, ale niekoniecznie musisz je mieć pod ręką? Pora wreszcie zrobić z tym porządek! Z pomocą przychodzą nam firmy oferujące self storage.
Twoja piwnica jest całkowicie zawalona, a samo mieszkanie zaczyna przypominać… graciarnię? A może w twoim biurze zalega sterta najróżniejszych papierów, które są oczywiście potrzebne, ale niekoniecznie musisz je mieć pod ręką? Pora wreszcie zrobić z tym porządek! Z pomocą przychodzą nam firmy oferujące self storage.
Czym są self storage?
W prostym tłumaczeniu self storage to samoobsługowe magazyny bądź po prostu mini przechowalnie. Niewielkie komórki do wynajęcia znajdują się w dużym, typowym magazynie lub mają formę kontenerów z bezpośrednim wejściem z zewnątrz, zlokalizowanych na zamkniętym terenie. Dostęp do nich ma wyłącznie najemca. Możemy więc być spokojni o zawartość – nikt nie ma prawa do tego, aby zrobić „przegląd” naszych rzeczy. Do self storage możemy przyjść w każdej chwili – nie musimy nikomu zgłaszać, że chcemy wejść do budynku i skorzystać z wynajmowanej przestrzeni.
Moda na wynajmowanie tego typu pomieszczeń służących do magazynowania mienia przywędrowała do nas zza oceanu. To właśnie w Stanach Zjednoczonych znajdziemy najwięcej takich obiektów. Z czasem zalety tego rozwiązania zaczęto dostrzegać w Europie Zachodniej. W Polsce usługa self storage należy do nowości.
Dla klientów indywidualnych…
Z możliwości gromadzenia mienia w innym miejscu niż mieszkanie, poddasze czy piwnica korzysta coraz więcej osób indywidualnych. To bowiem idealne miejsce do przechowywania artykułów codziennego użytku, urządzeń RTV i AGD, zabawek, mebli, zbiorów hobbystycznych, opon, rowerów, wózków, książek, płyt, ubrań sezonowych, sprzętu sportowego, pamiątek czy przedmiotów, których nie używa się na co dzień. Pomieszczenie można też z powodzeniem wykorzystać na przechowywanie rzeczy podczas remontu czy ewentualnej przeprowadzki. Self storage mają różne rozmiary – dzięki temu możemy precyzyjnie wybrać przestrzeń, która będzie nam rzeczywiście potrzebna. Możemy też sami zdecydować, jak długo będziemy korzystać z boksu.
… i biznesowych
Z możliwości wynajęcia boksów chętnie korzystają też firmy. Wreszcie bowiem jest gdzie archiwizować niezbędne dokumenty, magazynować aktualnie sprzedawany towar, materiały handlowe i promocyjne czy aktualnie niepotrzebne meble z wyposażenia biur i sklepów. W wielu przypadkach okazuje się, że to doskonałe i ekonomiczne rozwiązanie zwłaszcza dla przedsiębiorców, którzy zamierzali zmienić swoje biuro na większe.
W wielu miastach
Jeszcze kilka lat temu w Polsce istniało zaledwie kilka obiektów oferujących self storage. Ich liczba jednak stopniowo wzrasta. Dziś znajdziemy je niemal w każdym większym mieście – nie mogło więc ich zabraknąć także w Krakowie. Wszystkie magazyny oferowane przez firmę Lessmess są dostępne 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu. Więcej na https://www.lessmess.storage/self-storage-krakow/.
Pomieszczenie można wynająć nawet na 7 dni! Niewątpliwą zaletą jest fakt, że firma zapewnia darmowy transport naszych rzeczy do wybranej lokalizacji. Dzięki temu oszczędzamy nie tylko pieniądze, ale i czas. To jednak nie wszystko – klienci Lessmess mogą zlecić firmie odbiór ich przesyłki drobnej lub palety. Nie musimy się więc o nic martwić. Przesyłka będzie czekać w bezpiecznym miejscu aż znajdziemy czas, aby ją odebrać. To idealne rozwiązanie dla firm związanych ze sprzedażą wysyłkową, przedstawicieli handlowych oraz osób prowadzących aktywny tryb życia i spędzających dużo czasu w podróży. Więcej informacji uzyskamy dzwoniąc pod numer 12 292 96 51 bądź wysyłając emaila na adres kryspinow@lessmess.pl. Dokładny adres siedziby to: Kryspinów 483, 32-060 Liszki (Kraków).